Chì ghjè u Sistema Common Rail?- Quattru cumpunenti principali

Duranti questi anni, u Sistema Common Rail hè diventatu sempre più pupulari per i camioni.U sistema di ferrovia cumuni separa a generazione di pressione di carburante è l'iniezione di carburante, è principia un novu modu per riduce l'emissioni di i motori diesel è u rumore.

principiu di funziunamentu:

L'injectors Common Rail cuntrullati da e valvole solenoidi rimpiazzanu l'injectors meccanichi tradiziunali.

A pressione di carburante in a rampa di carburante hè generata da una pompa d'alta pressione di pistone radiale.A pressione ùn hà nunda di fà cù a vitezza di u mutore è pò esse liberamente stabilitu in un certu intervallu.

A pressione di carburante in u rail cumunu hè cuntrullata da una valvula di regulazione di a pressione elettromagnetica, chì aghjusta continuamente a pressione secondu i bisogni operativi di u mutore.

L'unità di cuntrollu elettronicu agisce nantu à u signale di impulsu nantu à a valvula solenoide di l'iniettore di carburante per cuntrullà u prucessu di iniezione di carburante.

A quantità di carburante injected dipende da a pressione di l'oliu in u rail di carburante, a durata di u tempu chì a valvula solenoide hè aperta, è e caratteristiche di u flussu di fluidu di l'iniettore di carburante.

2

Sta stampa mostra a cumpusizioni di u sistema ferroviariu cumuni:

1. L'iniettore common rail:L'iniettore di carburante common rail injecte in modu precisu è quantitativamente carburante secondu u calculu di l'unità di cuntrollu elettronicu.

2. A pompa d'alta pressione cumuna:A pompa d'alta pressione comprime u carburante in un statu d'alta pressione per risponde à i requisiti per a pressione di l'iniezione di carburante è a quantità d'iniezione di carburante.

3. U rail common rail di carburante d'alta pressione:U rail di carburante d'alta pressione supprime a fluttuazione di pressione di u supply di carburante di a pompa d'alta pressione è l'iniezione di carburante di l'iniettore di carburante accumulendu energia.

4. L'unità di cuntrollu elettronicu:A unità di cuntrollu elettronicu hè cum'è u cervellu di u mutore, cuntrullà u funziunamentu di u mutore è diagnosticà i difetti.

3


Tempu di post: 18-mar-2022