NANTAI 24th Anniversary Celebration Company New Year Party 2021-2022

festa di fabbrica nantai 2

Nantai Automotive Technology Co.,Ltd.hè unu di i principali fabricatori specializati in a produzzione di Tester di Sistema di Iniezione di Carburante Diesel in u mondu.
A nostra fabbrica stabilita in u 1998, hà servitu in l'industria di pruduzzione di banchi di prova per 24 anni questu annu.

Nanzu à u Festival Chinese Spring ogni annu, NANTAI Factory sempre tene una cirimonia annuali cuntentu, o avemu chjamatu hè una festa.Adupratu per finisce a fine di u 2021 è inizià un novu principiu in u 2022.
A fabbrica NANTAI hè sempre stata una fabbrica piena di umanità è gioia.

A riunione annuale di questu annu, i nostri impiegati anu avutu un tempu assai felice.
Questu hè u video cumpletu di a riunione annuale, per piacè fighjate:

https://youtu.be/PiPOEQQVTHM

Permettemu di sparte qualchì foto quì:

festa di fabbrica nantai 1

festa di fabbrica nantai 3

festa di fabbrica nantai 4

festa di fabbrica nantai 5

festa di fabbrica nantai 6 festa di fabbrica nantai 7

festa di fabbrica nantai 8

Questi impiegati venenu da: dipartimentu di pruduzzione, dipartimentu di assemblea, dipartimentu di vendita, dipartimentu di logistica, dipartimentu di magazzinu è cusì.Sò stati in Nantai per parechji anni è anu crisciutu cun Nantai inseme.

A fabbrica di NANTAI produce un bancu di prova di pompa di iniezione di carburante diesel tradiziunale, un bancu di prova di u sistema ferroviariu cumuni d'alta pressione, è vari tipi di sistema di prova di pompe di cuntrollu elettronicu di carburante.Ancu dispunibuli i pezzi di ricambio è l'attrezzi speciali di assemblea è disassemble per e diverse pompe. A cumpagnia hà una gestione interna stretta è hà stabilitu un sistema di assicurazione di qualità cumpletu è affidabile, è premia u CERTIFICATE ISO9001-2000 è CERTIFICATE CE.

A reta di vendita di prudutti di a cumpagnia hà spears in tuttu u mondu, chì ponu furnisce u megliu serviziu per l'utilizatori puntuale.

A fabbrica di NANTAI serà sempre megliu !!!


Tempu di post: 22-Jan-2022