NANTAI - 2019 MIMS AUTOMECHANIKA MOSCA RUSSIA

Per risponde megliu à i bisogni di l'industria, à partesi da u 2010, Automechanika Mosca (Mosca International Auto Parts, After-sales Service and Equipment Exhibition) è MIMS (Moscow International Automobile, Parts and Accessories Exhibition) uniscenu forze per fabricà inseme A megliu piattaforma per i cummircianti è i cumpratori.

In precedenza, e duie esibizioni anu focu annantu à u mercatu di l'automobile russa in rapida crescita, cumprese diversi segmenti di l'industria automobilistica, da l'ultime parti è accessori di l'auto, à l'equipaggiu di riparazione post-vendita.

Messe Frankfurt, Germania - L'urganizatore Automechanika, è l'urganizatore MIMS - ITE Group, si uniscenu in u 2010 per organizà in cumuna MIMS powered by Automechanika Moscow Moscow International Auto Parts Exhibition.

A mostra hè l'avvenimentu prufessiunale cù u più altu gradu d'internazionalizazione, a più grande scala è a più larga gamma di prudutti in l'industria di a fabricazione di l'automobile in Russia è a Commonwealth of Independent States.

È NANTAI digià in questa mostra per parechji anni.Questa mostra 2019, aghju pigliatu alcune foto per sparte cun voi:

NANTAI - 2019 MIMS AUTOMECHANIKA MOSCA RUSSIA (5)

U tempu hè assai bonu sti ghjorni, u celu in Russia hè assai turchinu.

 NANTAI - 2019 MIMS AUTOMECHANIKA MOSCA RUSSIA (6)

Nantai Automotive Technology Co., Ltd.

a nostra cabina hè stata disposta è disposta !

NANTAI - 2019 MIMS AUTOMECHANIKA MOSCA RUSSIA (4)

Certi amichi è certi clienti venenu à noi.

NANTAI - 2019 MIMS AUTOMECHANIKA MOSCA RUSSIA (1) NANTAI - 2019 MIMS AUTOMECHANIKA MOSCA RUSSIA (3)

Avemu pigliatu unipochi di teste, arnesi, pezzi di ricambio inseme à a mostra.

Semu una fabbrica di bancu di prova di iniettore common rail, bancu di prova di sistema common rail, banco di prova di pompa di iniezione diesel, banco di prova HEUI, banco di prova EUI EUP, banco di prova multifunzione, etc.

Inoltre, furnimu ancu parechji tippi di arnesi d'iniettore è arnesi di pompa, per disassemble è installà iniettori è pompe.

È per i pezzi di ricambio di injectors è pumps, avemu ancu.Cum'è kits di riparazione, ugelli, valve assy, ​​solenoid valve, aghjustate shims, pump plunger, valve di consegna ... è cusì.

NANTAI - 2019 MIMS AUTOMECHANIKA MOSCA RUSSIA (2)

Benvenuti à cuntattateci!


Tempu di post: 29-06-2019